აზერბაიჯანში Body Shop-ის პირველი მაღაზია გაიხსნა. როგორც Body Shop-ის წარმომადგენელმა ირინა ადეიშვილმა BMG-ის განუცხადა, პირველ ეტაპზე კომპანიის მიერ განხორციელებული ინვესტიციის მოცულობა მილიონ ლარამდეა, მეორე ეტაპზე კი - ინვესტიციის მოცულობა გაიზრდება.
“ამჯერად, ბაქოში, ერთ-ერთ მთავარ სავაჭრო ქუჩაზე გავხსენით ჩვენი ფილიალი. შემოდგომაზე აზერბაიჯანის სავაჭრო ცენტრში - 28-ე მოლში ვგეგმავთ მორიგი ფილიალის გახსნას, რისთვისაც აქტიურად ვმუშაობთ", - განაცხადა ირინა ადეიშვილმა.
მისივე თქმით, აზერბაიჯანის Body Shop-ში ათამდე ადგილობრივი მოქალაქეა დასაქმებული, თუმცა რამდენადაც კომპანია გაფართოებას აპირებს, პროპორციულად უფრო მეტ ადამიანს დაასაქმებენ.
ამასთან, Body Shop-ში აცხადებენ, რომ 2023 წელს სომხეთსა და აზერბაიჯანში Body Shop-ის ელექტრონული კომერციის ვებგვერდებიც გახდება ხელმისაწვდომი.
2022 წლის ბოლომდე მსგავსი ვებგვერდის გახსნა საქართველოშიც იგეგმება და კომპანიის პროდუქციით სარგებლობა მთელი ქვეყნის მასშტაბით გახდება შესაძლებელი.
დღესდღეობით, საქართველოში Body Shop-ი სულ ხუთი ფილიალით ოპერირებს, აქედან ოთხი თბილისში მდებარეობს, ერთი - ბათუმში.
შეგახსენებთ: აფთიაქების მსხვილი ქსელის მფლობელი GPC რომ აზერბაიჯანის ბაზარზე გეგმავდა შესვლას, ამის შესახებ BMG რამდენიმე თვის კომპანიის მფლობელ "საქართველოს კაპიტალზე" დაყრდნობით წერდა. ბაზრის ათვისების გეგმის მიხედვით, ბაზარზე შესვლა The Body Shop-სა და Afflelou-ს ბრენდის ფრენჩაიზებით იყო გაწერილი.
აღსანიშნია, რომ ეს სამხრეთ კავკასიის რეგიონში GPC-ის გაფართოების მეორე ნაბიჯი იქნება. სააფთიაქო ქსელი 2019 წლიდან წარმოდგენილია სომხეთში, სადაც 6 აფთიაქს და Body Shop-ის 2 ობიექტს ფლობს. 2021 წელს სომხეთის ბაზარზე შემოსავალი 4.8 მლნ ლარს შეადგენდა.