Starbucks მომდევნო წელს 2100 ახალ ობიექტს გახსნის. ბოლო კვარტალში კომპანიამ 600 ახალი რესტორანი წარუდგინა მომხმარებელს და ჯამში მათი რაოდენობა 29,300-მდე გაზარდა. Starbucks-ის აღმასრულებელმა ხელმძღვანელმა, კევინ ჯონსონმა აღნიშნა, რომ კომპანია 2019 წელს გრძელვადიან განვითარებაზე იქნება ორიენტირებული და ძირითადად აშშ-სა და ჩინეთის ბაზრებზე გააკეთებს აქცენტს.
ბოლო კვარტლის მონაცემებით, მოგება $6.3 მილიარდია, რაც 11%-იან ზრდას ნიშნავს, აშშ-ში გაყიდვები 4%-ითაა მომატებული, ხოლო ჩინეთში 1%-ით. გაზრდილი გაყიდვები კომპანიაში ახალი პროდუქტის დამატებით (Frappuccino, გამაგრილებელი სასმელები) და სხვადასხვა აქციების ჩატარებით ახსნეს ("ბედნიერი საათი", ონლაინ აპლიკაციის გამოყენებით მიღებული ფასდაკლებები და სხვა).