ტანსაცმლის ბრენდების 2022 წელი - რამდენად მსყიდველუნარიანი იყო მომხმარებელი?
BM.GE
21.02.23 11:49
• 217
თიბისი კაპიტალმა ტანსაცმელსა და აქსესუარებზე მომხმარებლის დანახარჯების დინამიკა გამოაქვეყნა. 1-7 თებერვლის პერიოდში, უნაღდო დანახარჯების წლიური ზრდა ტანსაცმელსა და აქსესუარებზე, თიბისი ბანკის არხებით, გაუმჯობესდა და ზრდის ტემპმა 41% შეადგინა, ხოლო ტრანზაქციის საშუალო ღირებულება შემცირდა და 91 ლარს შეადგენს. სხვა საცალო მაღაზიებში უნაღდო დანახარჯების მოცულობა, თიბისი ბანკის არხებით, გაიზარდა და წლიურმა ზრდამ 21% შეადგინა.