თბილისში ახალი ბრენდი Mellow გამოჩნდა. ბრენდი რამდენიმე თვეა რაც ბაზარზე ოპერირებს და როგორც „ქალების ნარატივში“ საუბრისას, ბრენდის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა ნუცა მიქელაძემ აღნიშნა, Mellow მომხმარებლებს ეკო-მეგობრულ მაღალხარისხიანი მსოფლიო ბრენდებს სთავაზობს.
„Mellow -ში ევროპული ნიშური ბრენდებია წარმოდგენილი 0-14 წლის ბავშვებისათვის. თითოეული მათგანი ქმნის მაღალხარისხიან, ეკო-მეგობრულ, ტოქსიკური ნივთიერებისგან თავისუფალ, განსხვავებული დიზაინის საბავშვო ტანისამოსსა და აქსესუარებს, რომლებიც თაობებზეა გათვლილი და წლებია დიდი პოპულარობით სარგებლობს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში,“ - განაცხადა ნუცა მიქელაძემ.
Mellow-ში წარმოდგენილი პროდუქცია ეთიკურად, მაქსიმალურად პლანეტის დაბინძურების ან ნახშირბადის კვალის გაზრდის გარეშე იწარმოება და იქმნება მდგრადი ნაჭრისგან.
„ჩვენთვის ეს ერთ-ერთი მთავარი კრიტერიუმია ბრენდების არჩევისას. თითქმის ყველა მათგანი სერტიფიცირებულია GOTS ან/და OEKO-TEX სერტიფიკატებით. ეს იმის გარანტია, რომ პროდუქტი მთლიანად ორგანულია და შემოწმებულია მავნე ნივთიერებებზე,“- აღნიშნა ნუცა მიქელაძემ.
Mellow-ში წარმოდგენილ მსოფლიო ბრენდებთან ერთად აქ შეგხვდებათ 2 ქართული ბრენდიც, ესენია: „ეშვი ქიდსი“ და „ფლაინგეისი“, რომლებიც აგრეთვე ტანისამოსს ბუნებრივი ქსოვილისგან ქმნიან.
პროდუქციაზე ფასები Mellow-ში 150 ლარიდან - 500 ლარამდე მერყეობს, ხოლო ბრენდის შექმნისთვის დამფუძნებლებმა 100 ათასი ლარის ინვესტიცია განახორციელეს.