საქართველოში ბაზრის მასშტაბური ტოკენიზაციის კამპანია იწყება. რომელსაც Visa, ციფრული გადახდების გლობალური ლიდერი, საქართველოს წამყვან ტექნოლოგიურ ეკოსისტემასთან - TNET- თან პარტნიორობით ახორციელებს. ციფრული გადახდების განვითარებისა და ელექტრონული კომერციის მხარდაჭერის მიზნით, ტოკენიზაციის კამპანია 1 აპრილს დაიწყო და 31 მაისის ჩათვლით გრძელდება. რა უნდა გავაკეთოთ, იმისთვის რომ კამპანიაში ჩავერთოთ, ვიყოთ ტოკენიზაციის მონაწილე და გავიმარჯვოთ?
სტუმრები: გიორგი ჩუმაშვილი - TNET-ის გენერალური დირექტორი;
დიანა კიღურაძე - Visa-ს რეგიონული მენეჯერი კავკასიის რეგიონში;