წითელ ზღვაში ვაჭრობის შეფერხების საპასუხოდ სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიასა და ევროპას შორის ინფრასტრუქტურული ალტერნატივებიდან პოლიტიკოსების ყურადღებას რეგიონში და მის ფარგლებს გარეთ კვლავ ცენტრალური აზია-შუა დერეფნის მარშრუტი იპყრობს. კვლევითი ორგანიზაცია Fitch Solutions-ი წითელი ზღვის ვაჭრობის შეფერხებების ფონზე ინფრასტრუქტურული ალტერნატივების შესახებ სტატიას აქვეყნებს, რომელშიც აღნიშნულია, რომ ალტერნატიულ სახმელეთო დერეფნებში ინვესტიციების ზრდის პოტენციალი არსებობს. რა დგას დღის წესრიგში და ალტერნატივად რა სტრატეგიული მარშრუტი განიხილება?