მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

ყველაზე აქტიური მარკეტები მედიაში

5ac78a9ba01b2
BM.GE
06.04.18 19:00
1401

IPM კვლევებიმარკეტებსდამათიმედიაგამოვლინებისშესახებ კვლევას აქვეყნებს.  2017 წელს, ყველაზეაქტიურიმარკეტი, მედიაში, გახლდათ „კარფური“, რომელმაც მთელიგამოვლინების 27 % დაიკავა.

რვავე ძირითად, მედია აქტიურ კომპანიას, სენტიმენტების ჭრილში, აქვს პოზიტივის მაჩვენებელი, რომლის მიხედვითაც, „ნიკორა სუპერმარკეტმა“ გადაინაცვლა პირველ ადგილზე. მისი სრული გამოვლინების 75%-ს, პოზიტიური ხასიათი აქვს. ნეგატიური გამოვლინების მაჩვენებელი არ ფიქსირდება 2 კომპანიის შემთხვევაში, ესენია „სმარტი“ და „ნიკორა სუპერმარკეტი“. ყველაზე მაღალი ნეგატივის მაჩვენებელი „ფრესკომ“ გამოავლინა.

„ნიკორა სუპერმარკეტის“ პოზიტიური პროფილი, რამდენიმე, საზოგადოებისთვის და კომპანიისთვის, სასიამოვნო სიახლით არის ფორმირებული. 

რამდენიმეთვიანი ერთობლივი მუშაობის შემდეგ „თიბისი კაპიტალმა“ კომპანია „ნიკორას“ ობლიგაციების განთავსება წარმატებით დაასრულა.
კომპანია ფრესკოს ნეგატიური პროფილი, ასევე რამდენიმე, სკანდალური ფაქტით ჩამოყალიბდა, რომელთაც, საკმაოდ რეზონანსული მედია გაშუქება ჰპოვეს.


გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები