„ფოთის ახალმა საზღვაო ნავსადგურმა“ დღეს პირველი გემი მიიღო. ამის შესახებ bm.ge-ს Pace Group-ში შემავალი კომპანია „ტრანსფორდის“ აღმასრულებელმა დირექტორმა ვასილ მაზიაშვილმა განუცხადა.
აღსანიშნია, რომ ფოთში ახალი ნავსადგური PACE GROUP-ის და აშშ-ის საერთაშორისო განვითარების ფინანსური კორპორაციის (DFC) ერთობლივი ძალისხმევით აშენდა და ახალი საზღვაო ნავსადგურის მშენებლობის ფარგლებში $120 მილიონის ინვესტიცია განხორციელდა.
„ფოთის ახალი საზღვაო ნავსადგური“ საშუალებას გვაძლევს მივიღოთ 50 000-ტონიანი გემები. ნავმისადგომი არის 260 მეტრი სიგრძის და 13 მეტრი სიღრმის. ამასთან, ჩვენი მოლოდინით, მხოლოდ ეს ერთი ნავმისადგომი შეძლებს, რომ გადამუშავებული ტვირთი 2 მლნ ტონით გაიზარდოს. აქედან გამომდინარე, თუ Pace Group-ი წლიურად საშუალოდ 6 მლნ ტონა ტვირთს ამუშავებდა, ახალი ნავმისადგომის პირობებში ეს 8-9 მლნ ტონამდე გაიზრდება”, - ამბობს ვასილ მაზიაშვილი.
ამასთან, როგორც „ტრანსფორდის“ CEO-მ BMG-სთან განაცხადა, რეგიონში განვითარებული მოვლენებიდან გამომდინარე, ტვირთების ნაკადი გაზრდილია, რაც შესაძლებლობასთან ერთად არის გამოწვევაც, ამიტომ PACE GROUP-მა საჭირო ტექნიკის შესაძენად წელს $3 მილიონის ინვესტიცია განახორციელა.
„ფაქტობრივად, $3 მილიონის რეინვესტიცია განვახორციელეთ, რათა გაზრდილ ტვირთნაკადს ხარისხიანად მოვემსახუროთ და რაც ყველაზე მთავარია, რეგიონში სიტუაციის დამშვიდების შემდეგაც ტვირთების ის ნაკადი, რომელიც ომის შემდეგ ჩვენს დერეფანში წამოვიდა, შევინარჩუნოთ.
ზოგადად, ნებისმიერი ბიზნესი ორიენტირებული უნდა იყოს პრობლემის იდენტიფიცირებაზე და მის აღმოფხვრაზე არა - ლოკალურად, არამედ სისტემურად, რათა კორიდორში ტვირთების შენარჩუნება შევძლოთ, თუმცა უნდა აღინიშნოს, რომ ეს მხოლოდ ჩვენი ქვეყნის მონდომებაზე არაა დამოკიდებული - უნდა განვითარდეს და დაიხვეწოს საბორნე გადმოსასვლელი კასპიაზე; ასევე უნდა განვითარდეს აზერბაიჯანის რკინიგზა, უნდა გაიზარდოს ჩვენი რკინიგზის გამტარუნარიანობაც და რა თქმა უნდა, უნდა განვითარდეს საპორტო ინფრასტრუქტურა. ამდენად, ვფიქრობ, არსებული გამოწვევების სწორი ანალიზის და პრობლემების სისტემური აღმოფხვრის ერთობლივი გზების დასახვით და მონიტორინგის შედეგად, ტვირთნაკადის შენარჩუნებას შევძლებთ“, - აღნიშნა ვასილ მაზიაშვილმა.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
ჩინეთის უმდიდრესმა ბიზნესმენმა ქონების 93% დაკარგა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
ხელფასები ორჯერ გავზარდეთ, თუმცა კადრების გადინება მაინც მაღალია - „კულას“ დირექტორი
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი
ბიზნესმენი რომან ფიფია საჯარო განცხადებას ავრცელებს
ქუთაისიდან სვანეთისკენ გვირაბი თუ გაკეთდა, მესტია შვეიცარიის დონის კურორტი გახდება - გურჩიანი
საქართველომ ტრაილერების გატარებით რეკორდული შემოსავალი მიიღო
"ვფიქრობ, ქარხნებიც გადმოვა საქართველოში" - ოსმან ჩალიშქან-მჟავანაძე დიაგონალური კუმულაციის მოსალოდნელ შედეგებზე
რა ნიშნულს შეინარჩუნებს ლარი? - პაპავას პროგნოზი
საქართველო ერთიანი ევრო გადახდის სივრცეში გეგმავს გაწევრიანებას - პრემიერი
თბილისის მოსახლეობის ნაწილს წყალმომარაგება 34 საათით შეუწყდება