მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

H&M-ის გაყიდვები მეორე კვარტალში 62%-ით გაიზარდა

60c8a2643b150
ნათია თაქთაქიშვილი
15.06.21 22:42
534
შვედური ტანსაცმლის ბრენდის H&M-ის გაყიდვები მიმდინარე წლის მეორე კვარტალში გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 62%-ით გაიზარდა და 5.59 მილიარდ აშშ დოლარს მიაღწია. ამის შესახებ ინფორმაციას CNBC-ი ავრცელებს.

თუმცა, თუ H&M-ის გაყიდვებს პანდემიამდე მდგომარეობას შევადარებთ, კომპანიის გაყიდვები 19%-ით ნაკლებია 2019 წლის მეორე კვარტალთან შედარებით.

ამასთან, აღსანიშნავია, რომ ანალიტიკოსების ვარაუდით, ბრენდის გაყიდვები 66%-ით უნდა გაზრდილიყო კოვიდ-რეგულაციების შემსუბუქების ფონზე, რაც რეალურ ზრდას რამდენიმე პროცენტით ჩამორჩება.

„რაც უფრო მეტი ადამიანი იცრება, მეტი მაღაზია იხსნება, შესაბამისად H&M-ის გაყიდვები უმოკლეს დროში მნიშვნელოვნად გაუმჯობესდება“, - აღნიშნულია კომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაში.

H&M-ი ასევე აღნიშნავს, რომ მიუხედავად მაღაზიების გახსნისა, ონლაინ გაყიდვებზე მოთხოვნა მაინც არ მცირდება.

შეგახსენებთ, გასული წლის მეორე კვარტალში ბრენდის 5,000 მაღაზიიდან 4,000 დახურული იყო, ხოლო მიმდინარე წლის მაისის მდგომარეობით COVID-რეგულაციების გამო მხოლოდ 140 მაღაზია არ მუშაობს.