20.თებერვალი .2019 09:32

"უნიქარდმა" კომპანიებისთვის მომხმარებელთა ლოიალურობის ახალი პლატფორმა შექმნა

views 5206
უკან

ახალი ტექნოლოგიის - მომხმარებელთა ლოიალურობის პლატფორმის  შესახებ "უნიქარდის" კომერციული დირექტორი მიხეილ გაფრინდაშვილი საუბრობს.

რა მოთხოვნებმა განაპირობა პროდუქტის შექმნა?

ბოლო წლების მანძილზე მსოფლიოში ტექნოლოგიების განვითარებამ განაპირობა ის, რომ კომპანიების უმეტესობა თავისი გაყიდვების ზრდის სისტემას არსებულ მომხმარებელზე აგებს და არა ახალზე. ყველამ გააცნობიერა, რომ გაყიდვების ზრდა ახალი მომხმარებლის მოზიდვის ხარჯზე 10-ჯერ უფრო ძვირიცაა და რთულიც, ვიდრე იგივე შედეგის მიღწევა არსებული მომხმარებლის ლოიალურობის ზრდით.  სწორედ ამის შედეგია ისიც, რომ ჩვენთანაც, თითქმის ყოველი მეორე კომპანია საკუთარ ლოიალურობის ბარათს უშვებს და სთავაზობს არსებულ მომხმარებლებს.  თუმცა, საკუთარი ბარათის გამოშვება, გარდა იმისა, რომ ძვირი სიამოვნებაა, მნიშვნელოვან რესურსებს მოითხოვს მისი მართვის პროცესშიც - ბარათის მომხმარებლებისთვის გადაცემა, მათი აღრიცხვა, ბაზის მართვა, მომხმარებლის ქცევის ანალიზი, კამპანიების დაგეგმვა და შედეგების ანალიტიკა - ბევრი საკუთარი ბარათის მქონე კომპანიისთვისაც კი მიუღწეველი სიამოვნებაა.  მსოფლიოს ყველაზე თანამედროვე ტრენდების და ჩვენი პარტნიორების მოთხოვნების ანალიზმა გვაჩვენა, რომ კომპანიებისთვის უნდა შეგვექმნა მარტივი და ხელმისაწვდომი გადაწყვეტილება, რომელიც მათ საშუალებას მისცემდა, რომ ჩვენი ტექნოლოგიების ბაზაზე შეექმნათ და ემართათ საკუთარი ლოიალურობა და ამით გაეზარდათ გაყიდვები.

ვინ შეიძლება ისარგებლოს ამ პროდუქტით? რაში მდგომარეობს მისი არსი?

ყველას, ვისაც სურს, რომ საკუთარი ბარათი და ლოიალურობა ჰქონდეს და ამით გაზარდოს გაყიდვები.  "უნიქარდის" ლოიალურობის მართვის პლატფორმა, ნებისმიერი ზომის კომპანიას, ნებისმიერი რაოდენობის ფილიალით და ნებისმიერ სეგმენტში აძლევს შესაძლებლობას, რომ ყოველგვარი ინვესტიციის გარეშე შექმნას და მართოს საკუთარი ლოიალურობა, რაც ნიშნავს, რომ ისინი შეძლებენ:
- აღრიცხონ მომხმარებლები;
- შეისწავლონ მათი ქცევა, ვიზიტები და დანახარჯები;
- განახორციელონ სწორი სეგმენტაცია;
- თითოეული სეგმენტისთვის შექმნან მათზე მორგებული კამპანიები.
- განახორციელონ მომხმარებელთან კომუნიკაცია საკუთარი სახელით.
პლატფორმა იმდენად მარტივია, რომ მასში 30-მდე შაბლონური აქციაა გაწერილი, კომპანიებს უბრალოდ შეუძლიათ, რომ ამ შაბლონებიდან ერთ-ერთი აირჩიონ და 5 წუთში, მომხმარებელზე მორგებული აქცია მზად იქნება.  პლატფორმას, ასევე, აქვს შესაძლებლობა, რომ გარდა აქციებისა, კომპანიებმა მომხმარებლებს აცნობონ სიახლეების და მნიშვნელოვანი ღონისძიებების შესახებ, ან მიულოცონ დღესასწაულები.

რა სიახლეებს უნდა ელოდონ ლოიალური მომხმარებლები კომპანიების მიერ ამ პლატფორმის დანერგვის შემდეგ?

მომხმარებელი ნაცვლად მომაბეზრებელი და ხშირად მისთვის უსარგებლო ფასდაკლებების შესახებ SMS-ებისა, მიიღებს ქულებს, საჩუქრებს და ფულად ვაუჩერებს. დასაჩუქრებული და კმაყოფილი მომხმარებელი კი კომპანიას განმეორებითი ვიზიტებით უხდის მადლობას, შედეგად კი იზრდება გაყიდვები.

შეუძლიათ თუ არა ამ პლატფორმით ისარგებლონ იმ კომპანიებმა, რომელთაც უკვე აქვთ საკუთარი ლოიალურობის პროგრამა?

როგორც უკვე მოგახსენეთ, საკუთარი ბარათის ფლობა არ ნიშნავს ლოიალურობის სისტემის ფლობას, თუ მიუხედავად იმისა, რომ გაქვთ რომელიმე კომპანიის ბარათი, მაგრამ ეს კომპანია თქვენი ქცევის მიხედვით არ გეკონტაქტებათ და გიგზავნით თქვენთვის უსარგებლო შეტყობინებებს, ან არ გიგზავნით იმას, რაც თქვენ გჭირდებათ, ესე იგი მისი ლოიალურობის პროგრამა არ მუშაობს. ჩვენ შეგვიძლია მსგავს კომპანიებს შევთავაზოთ როგორც ჩვენი ლოიალურობის პლატფორმის პარალელურად დანერგვა, ისე კონსულტაციები მათივე ბარათის ეფექტიანობის ზრდის მიმართულებით.

რა დროსთან და რესურსებთან არის დაკავშირებული კომპანიებისთვის ამ პლატფორმის დანერგვა?

ჩვენი ლოიალურობის ტექნოლოგიების დანერგვა მომენტალურად არის შესაძლებელი, მაშინ, როცა საკუთარი ბარათის გამოშვებას მინიმუმ 3-6 თვე სჭირდება, დრო კი, მოგეხსენებათ, ფული და დაკარგული მომხმარებელია.

"მომხმარებელთა ლოიალურობის პლატფორმის" შესახებ მეტი ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია შემდეგ ბმულზე: https://www.unicard.ge/ge/news/803-uniqardma-kompaniebistvis-klientta-loialurobis-akhali-platporma-sheqmna 

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა