სადაზღვევო ასოციაციის პრეზიდენტი დევი ხეჩინაშვილი bm.ge-სთან აღნიშნავს, რომ კლასიკურ სადაზღვევო ბაზარზე ავტომობილების დაზღვევა ყველაზე დიდი დარგია, თუმცა საქართველოში მისი მასშტაბი ყველაზე მცირეა. მისივე განმარტებით, ქვეყანაში რეგისტრირებული 1,5 მილიონი ავტომობილიდან, დაზღვეული მხოლოდ 100 000-მდეა, რაც ძალიან ცუდი მაჩვენებელია, რაც სავალდებულო დაზღვევის ამოქმედებამ უნდა შეცვალოს.
“საქართველოში ავტომობილების დაზღვევის მასშტაბი ყველაზე მცირეა, როცა კლასიკურ სადაზღვევო ბაზარზე ეს ყველაზე დიდი დარგია. ეს იმიტომ, რომ სავალდებულო დაზღვევის მექანიზმი არ მოქმედებს. საქართველოს გარდა ეს ყველგან მოქმედებს. ვფიქრობ, ამის გამოსწორება ევროპული პროექტის ერთ-ერთი ნაწილია. ჯერჯერობით რაიმე ქმედითი ნაბიჯები არ გვაქვს, ველით სიახლეებს,” - ამბობს ხეჩინაშვილი.
სადაზღვევო ასოციაციის პრეზიდენტი სექტორზე ინფლაციის გავლენასაც აფასებს და განმარტავს, რომ სადაზღვევო პოლისების ფასების ზრდით არავინ არის დაინტერესებული, თუმცა იმ ფაქტორებს, რასაც ფასზე პირდაპირი გავლენა აქვს სექტორი თავიდან ვერ აიცილებს.
“სტატისტიკას რომ შევხედოთ, სამედიცინო სერვისების ფასების ზრდის, სადაზღვევო სერვისების ფასები ყველაზე ნელა იზრდება. პირდაპირი გავლენა რასაც აქვს, იმ ფაქტორებს ცხადია ვერ ავიცილებთ, თუმცა მიზანმიმართულად ფასების ზრდით არავინ არის დაინტერესებული, რადგან გაზრდილი ფასი ნიშნავს შემცირებულ მომხმარებელს,” - აცხადებს ის.
აღსანიშნავია, სექტორის წარმომადგენლები ვარაუდობენ, რომ ინფლაციის გავლენით, სადაზღვევო პაკეტების ფასი გაიზრდება.