მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

“ამ დრომდე, სტრიმინგ-პლატფომებზე ქართველი მუსიკოსების 1000-ზე მეტი სიმღერა განვათავსეთ” - Bloom Music

Killages

“მუსიკის სინქრონიზაციის სერვისს ორასზე მეტ მუსიკოსს ვთავაზობთ და მიხარია, რომ ათასზე მეტი სიმღერა განვათავსეთ ამ პლატფორმებზე”, - ამის შესახებ მუსიკალური მენეჯმენტის ქართული კომპანიის, Bloom Music-ის თანადამფუძნებელმა, ჯაბა შავიშვილმა “საქმიან საღამოში” განაცხადა. მისივე თქმით, გლობალურ სტრიმინგ-პლატფორმებზე უფრო და უფრო მეტი ქართველი მუსიკოსის გამოჩენა იმ მნიშვნელოვან ცვლილებას უკავშირდება, რომელიც მუსიკალურმა ბიზნესმა ბოლო წლებში განიცადა.

“ბოლო ოცი წლის განმავლობაში მუსიკის მონეტიზაციის პროცესი ძალიან შეიცვალა - კი, დისკებიც, ფირფიტებიც და კასეტებიც დღესაც იყიდება, მაგრამ უდიდესი წილი სტრიმინგ-სერვისებზე მოდის და თუ არტისტს საკუთარი მუსიკის კომერციალიზაცია სურს, სწორედ Spotify-ის, Apple Music-ისა და Deezer-ის მსგავს პლატფორმებს უნდა მიმართოს. ამ მიმართულებით ჩვენ ამერიკულ Symphonic Music-თან ვთანამშრომლობთ, რომელიც ერთ-ერთი წამყვანი დისტრიბუტორია. ამ სერვისს ორასზე მეტ მუსიკოსს ვთავაზობთ და მიხარია, რომ ათასზე მეტი სიმღერა განვათავსეთ ამ პლატფორმებზე”, - აღნიშნავს ჯაბა შავიშვილი.

ამ საკითხებთან ერთად, Bloom Music-ის თანადამფუძნებელმა კომპანიის მიერ შეთავაზებულ სხვა სერვისებზეც ისაუბრა, რომელთა მთავარი არსი - მუსიკოსისთვის შემოქმედებითი თავისუფლების მისაცემად საჭირო ყველა ბარიერის აღმოფხვრას გულისხმობს.

“გარდა იმისა, რომ მუსიკოსი - მუსიკას ქმნის, დღეს მას ძალიან ბევრი სადარდებელი აქვს. თუ ადრე ადამიანები ამაზე ზრუნავდნენ, დღეს მუსიკოსებს უწევთ ამ მიმართულებით თავად იმუშაონ, რის გამოც ბევრი ე.წ. “ბედრუმ-პროდიუსერი” გვყავს, რომელიც თავის სახლში ქმნის მუსიკას და ბევრი უნარი სჭირდება იმისთვის, ეს მუსიკა რომ წარმოაჩინოს. შესაბამისად, არტისტ-მენეჯმენტის სერვისის ფარგლებში მუსიკოსს ეხება მუსიკის შექმნა და ხელოვნებაზე ფიქრი, ხოლო ჩვენ - მუსიკის შეფუთვა და ყველა სამართლებრივი, ფინანსური და ადმინისტრაციული საკითხის გაძღოლა, რათა არტისტის კარიერა წინ წავიდეს”, - ამბობს Bloom Music-ის თანადამფუძნებელი, ჯაბა შავიშვილი.

შეგახსენებთ, რომ Bloom Music-ი კიდევ ერთი მიმართულებით ოპერირებს და ამ მხრივ, მსოფლიოს წამყვან მუსიკალურ გამომცემლობასთან, Sony Music Publishing-თან და მუსიკალურ ინდუსტრიაში წამყვან სპეციალიზებულ პლატფორმასთან, Extreme Music-თან თანამშრომლობს. როგორც ჯაბა შავიშვილი “საქმიან საღამოში” ამბობს, Sony Music Publishing-ის პოლონეთის ოფისთან პარტნიორობა სინქრონიზაციის უფლებას მოიცავს და ქართულ სარეკლამო სააგენტოებს, სატელევიზიო სტუდიებსა და კინოინდუსტრიის წარმომადგენლებს საშუალებას მისცემს უდიდესი მუსიკალური გამომცემლობის სპეციალიზებული მუსიკის კატალოგებიდან საკუთარი პროექტებისთვის შესაბამისი მუსიკის გამოყენების ლიცენზია მიიღონ.

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები