აზარტული თამაშების რეკლამის შეზღუდვამ, ქართულ მედია ბიზნესს მნიშვნელოვანი პრობლემები შეუქმნა, გამონაკლისი არც სპორტული მედია ბიზნესია, რომელიც მსოფლიოში გავრცელებული პრაქტიკითაც, შემოსავლების უდიდეს ნაწილს „ბეთინგ“ კომპანიების რეკლამებით აგენერირებს. რა მდგომარეობაა საქართველოს სპორტულ მედია ბაზარზე, ვინ აპირებს დინამო თბილისის ყიდვას და უნდა ხარჯავდეს თუ არა სახელმწიფო ბიუჯეტის ფულს, ფეხბურთში?!
BMGDRIVE-ის მგზავრი: ლევან სალუქვაძე - ჟურნალისტი;კომენტატორი;
ავტორები: ბექა ბაციკაძე, გიორგი ჟივიძე, რევაზ ნასიძე.
BMGDRIVE-ის მგზავრი: ლევან სალუქვაძე - ჟურნალისტი;კომენტატორი;
ავტორები: ბექა ბაციკაძე, გიორგი ჟივიძე, რევაზ ნასიძე.