ჩინეთში ეკონომიკური გამოწვევებისა და დაღმავლობის ფონზე, ძვირად ღირებული, luxury ავტომობილების მწარმოებელი Bentley-ის გაყიდვები შემცირდა, მომხმარებელთა დიდი ნაწილი კი ავტომობილებით საკუთარი ინდივიდუალიზმის გამოხატვას ცდილობენ, რაც მსხვილ ბრენდებზე მოთხოვნას ზრდის - წერს Euronews Business.
ავტომწარმოებელი Bentley-ის ინფორმაციით, 2023 წელს ავტომობილების გაყიდვები ჩინეთში მას შემდეგ დაეცა, რაც ფუფუნების საგნებზე მოთხოვნა ქვეყნის მასშტაბით 18%-ით შემცირდა. გამოცემის ცნობით, ბრიტანულმა კომპანიამ გასულ წელს 13 560 ავტომობილი გაყიდა, 11%-ით ნაკლები, ვიდრე 2022-ში, რომელიც Bentley-სათვის რეკორდული იყო.
კომპანია აცხადებს, რომ ბაზარზე რთული ვითარება კვლავ გრძელდება, თუმცა კომპანია აზიაში 5%-ით, შუა აღმოსავლეთში, ინდოეთსა და აფრიკაში კი 2%-ით გაიზარდა.
Bentley აცხადებს, რომ მომხმარებლის მხრიდან ინტერესი განსაკუთრებულად გაზრდილია Luxury ავტომობილების პერსონალიზაციაზე - მომხმარებელთა ¾ უპირატესობას უნიკალურ და ძვირად ღირებულ აქსესუარებს ანიჭებს, რომლებიც მათ ავტომობილებს სხვებისაგან გამოარჩევს.
Bentley-ის ყველაზე გაყიდვად ავტომობილად კვლავ SUV Bentayga რჩება, რომელიც კომპანიის გაყიდვებში 44%-იან წილს იკავებს და მსოფლიოს ყველაზე მოთხოვნადი Luxury SUV-ია.