Fashion Revolution ბრენდებისგან სრულ გამჭვირვალობას ითხოვს, განსაკუთრებით ისეთ საკითხებზე, როგორებიცაა სამუშაო ძალისთვის უსაფრთხო სამუშაო გარემოს შექმნა და გარემოს დაბინძურების პრობლემები.
Euronews-ის ცნობით, მხოლოდ ორმა ცნობილმა ბრენდმა მოახერხა გამჭვირვალობის ინდექსის 80%-ზე მეტის მოპოვება, 0-10%-იანი მაჩვენებელი კი 70 ბრენდს ჰქონდა. ინდექსი პროცენტულ მაჩვენებელს იმის მიხედვით ანიჭებს, თუ რამდენად საჯარო და ხელმისაწვდომია მათ მიერ გავრცელებული ინფორმაცია, შესაბამისად, 100%-იანი მაჩვენებელი ნიშნავს, რომ კომპანიის მომწოდებელზე, შიდა პოლიტიკასა და წარმოების პროცედურებზე ინფორმაცია სრულად ხელმისაწვდომია.
გასულ წელს მხოლოდ 15 ბრენდი შეფასდა 0%-ით, წლევანდელი მონაცემებით კი ასეთი 18 კომპანიაა: ANTA, Belle, Big Bazaar, Bosideng, Fashion Nova, K-Way, KOOVs, Max Mara, Metersbonwe, Mexx, New Yorker, Heilan Home, Savage x Fenty, Semir, Splash, Tom Ford, Van Heusen და Youngor.
TOP 10 ბრენდი, რომელმაც გამჭვირვალობის ინდექსით ყველაზე მაღალი პროცენტი მოიპოვა:
- OVS - 83%
- Gucci - 80%
- Target Australia - 76%
- Kmart Australia - 76%
- United Colors of Benetton - 73%
- H&M - 71%
- C&A - 68%
- The North Face - 66%
- Puma - 66%
- Timberland - 66%