ავტომობილებით ვაჭრობისთვის 2020 წელი რთული იყო, რაც დიდწილად სომხეთში საბაჟო გადასახადების ზრდას უკავშირდება. 2020 წელს ავტომობილების რე-ექსპორტი 404 მლნ აშშ დოლარამდე შემცირდა, რაც ძირითადად საბაჟო გადასახადების ზრდის შედეგად სომხეთიდან და ყირგიზეთიდან მოთხოვნის შემცირებით იყო გამოწვეული. კიდევ ერთი მიზეზი რის გამოც რე ექსპორტი შემცირდა გალტ ენ ტაგარტის ინფორმაციით პანდემიასთან დაკავშირებული მოვლენები იყო, თუმცა საივესტიციო ბანკი აღნიშნავს, რომ აზერბაიჯანსა და უკრაინაში ავტომობილების რე-ექსპორტი ონლაინ გაყიდვებით შენარჩუნდა. როგორია მიმდინარე წლის მიმართ მოლოდინები და რამდენად არის პანდემიის წნეხი შემცირებული ამ ბაზარზე?
სტუმრები: ევა ბოჭორიშვილი - “Galt&Taggart”, კვლევების დეპარტამენტის უფროსი;