„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უმსხვილესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს.
მომხმარებელს, რომელიც კამპანიის პერიოდში (6 ივლისიდან - 19 ივლისის ჩათვლით) Wolt-ის აპლიკაციაში, „კარფურის“ გამოძახებისას საქართველოს ბანკის PLUS ბარათით მინიმუმ 50 ლარის პროდუქციას შეიძენს, მიიღებს შანსს მოიგოს სასტუმრო „პარაგრაფის“ 2 დღიანი საგზური, 2 პერსონაზე (დილის საუზმით).
კამპანიის ფარგლებში გამოვლინდება ის სამი გამარჯვებული, რომლებმაც საქართველოს ბანკის PLUS ბარათით ყველაზე მეტი (მინიმუმ 50 ლარის) შეკვეთა განახორციელეს „კარფურიდან“, Wolt-ის აპლიკაციის გამოყენებით.
„კარფური“მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაობს - ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ონლაინ შოპინგის შესაძლებლობით. ბრენდის მიზანია მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.
(რ)