“ჩვენი კომპანია შუა აზიაში წარმოებულ ტვირთს ემსახურება. შუა აზია მზარდი რეგიონია, სადაც ბევრი ფაბრიკა-ქარხნები იხსნება, იქ წარმოებული ტვირთი სხვადასხვა ბაზრებზე გადის. სწორედ ეს გვაძლევს იმის თქმის საშუალებას, რომ ქვეყნის მიმართ დაინტერესება გაიზრდება. კომპანიის მიზანი ქვეყნის პოტენციალის გაზრდაა”, - განმარტა მურჯიკნელმა.
ბათუმის მულტიმოდალური ტერმინალი, მინერალური სასუქების, კერძოდ, მინერალური სასუქის, კარბამიდის (შარდოვანას) მიღებას, შენახვასა და გაგზავნას უზრუნველყოფს. ის შუა აზიის ქვეყნებიდან წამოსულ ტვირთს საქართველოს გავლით დასავლურ ბაზართან აკავშირებს. პროექტი Forbes-ის უმსხვილესი კერძო ამერიკული კომპანიების 250-ეულში შემავალი Trammo-სა და კომპანია ADIA-ს პარტნიორობით, $25 მილიონის ინვესტიციით განხორციელდა. ტერმინალმა ოპერირება 2021 წლის აგვისტოში დაიწყო.
კოპანიას წლის განმავლობაში 1.5 მლნ-დან 2 მლნ ტონამდე ნაყარი ტვირთის მიღება შეუძლია.