„კარფურის“ ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ქართველ მომხმარებლებთან ურთიერთობის მე-11 წელს აღნიშნავს. ტრადიციულად, ყოველ იუბილეზე ფრანგული ბრენდი მომხმარებლებს განსაკუთრებული სიურპრიზებითა და ხელმისაწვდომი ფასებით ანებივრებს, რათა გამოხატოს მადლიერება კარფურის მიმართ არსებული ნდობისა და ერთგულებისათვის. გამონაკლისი არც ეს წელია.
11 - 24 სექტემბრამდე WOLT-ის აპლიკაციით კარფურის გამოძახებისას, საიუბილეო კამპანიის ფარგლებში, მომხმარებელს შეუძლია გამოიყენოს პრომო კოდი: CRFANNIVERSARY11 და მიიღოს 10 ლარის კრედიტები WOLT-ის ანგარიშზე, რომლის გამოყენებაც შესაძლებელია კარფურიდან ნებისმიერი პროდუქციის შეძენისას.
ასევე, 30 სექტემბრის ჩათვლით, WOLT-ის აპლიკაციით, Colgate-Palmolive-ის ყველაზე მეტი თანხის პროდუქციის შეძენისას, კარფურის ონლაინ მომხმარებლებს შანსი ექნებათ დასაჩუქრდნენ განსაკუთრებული პრიზებით: 1 ადგილი - iphone 14; 2 ადგილი - Playstation 5; 3 ადგილი - iwatch 8 series.
ეს ყველაფერი არ არის, კამპანიის პერიოდში გამოვლინდება ტოპ 3 მომხმარებელი, რომლებსაც საიუბილეო კამპანიის ფარგლებში, WOLT-ის აპლიკაციით ყველაზე მეტი შეკვეთა ექნებათ განხორციელებული. გამარჯვებულებს WOLT-ის ანგარიშზე დაერიცხებათ კრედიტები კარფურის გამოსაძახებლად: 1 ადგილი - 1000 ლარის კრედიტები ; 2 ადგილი - 700 ლარის კრედიტები; 3 ადგილი - 500 ლარის კრედიტები.
გარდა ამისა, 30 სექტემბრის ჩათვლით WOLT-ის აპლიკაციის მეშვეობით, მომხმარებელს შეუძლია გამოიძახოს სპეციალური კალათა კარფურიდან, რომელსაც სხვადასხვა საჩუქრები მოჰყვება.
"კარფური" მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა - „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.