ყველაზე მოთხოვნად კომპანიებს შორის Toyota აწ უკვე მესამე წელია არ თმობს პირველობას, მეორე ადგილს კი 8.3 მილიონი ავტომობილით ისევ გერმანული Volkswagen Group-ი იკავებს, რომელიც ათამდე შვილობილ კომპანიას აერთიანებს.
შედარებისთვის, 2021 წელს Toyota-მ 8.6 მილიონი ავტომობილის გაყიდვა შეძლო, რაც საწარმოო პროცესების შეზღუდვით და ჩიპების დეფიციტით იყო განპირობებული. კომპანიის წარმომადგენლობის განმარტებით, რუსეთ-უკრაინის ომის მიმდინარეობის ფონზე, მიწოდების ჯაჭვები ისევ არაა ოპტიმალურ მდგომარეობაში, თუმცა 2020-21 წლებთან შედარებით ვითარება გამოსწორებულია.
აზიის რეგიონში Toyota ისევ ყველაზე მოთხოვნად ბრენდად რჩება, მათ შორის, საქართველოშიც ყველაზე გაყიდვად ავტომობილებს შორის Camry, Prius და RAV4-ია.
ცნობისთვის, გასულ კვირას Toyota-ს პრეზიდენტი და გენერალური დირექტორი, აკიო ტოიოდა თანამდებობიდან გადადგა. 66 წლის იაპონელი ბიზნესმენის ადგილს Toyota-ს მთავარი ბრენდ ოფიცერი (CBO) კოჯი სატო დაიკავებს, რომელიც CEO-ს როლის შესრულებას პირველი აპრილიდან შეუდგება.
აღსანიშნავია, რომ აკიო ტოიოდა თავად კომპანიის დამფუძნებლის, კიიჩირო ტოიოდას პირდაპირი შთამომავალია. CEO-ს თანამდებობის დატოვების შემდეგ, ის კომპანიის სამეთვალყურეო საბჭოს თავმჯდომარის როლში გადაინაცვლებს.
ინვესტორებთან შეხვედრისას ახალი CEO-ს, კოჯი სატოს შესახებ ითქვა, რომ მან თავისი დაუღალავი შრომითა და დისციპლინით დაამტკიცა, რომ მას Toyota-ს ფილოსოფია კარგად ესმის, ახლა კი ის მზად არის, რომ იაპონურ გიგანტს ახალგაზრდული ენერგიითა და შემართებით გაუძღვეს.
53 წლის დირექტორს Toyota-სა და Lexus-ის ახალი სტრატეგიის შემუშავება დაევალება, რომელმაც ლეგენდარული კონგლომერატი ელექტრიფიკაციისა და ჰიბრიდიზაციის ეპოქისთვის სათანადოდ უნდა მოამზადოს.
"საქართველოს ბანკის" მობილბანკით 6000-მდე ისეთი ცნობილი კომპანიის აქციონერი შეგიძლია გახდე, როგორიცაა: Apple, Microsoft, Amazon, Tesla, Berskhire Hathaway, Meta, Twitter და სხვა. დაიწყე ინვესტირება ნებისმიერი თანხით.