2023 წლის პირველ რვა თვეში, გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით ხილისა და ბოსტნეულის ნატურალური წვენების ღირებულება 33%-ით გაიზარდა. ექსპორტის ზრდას ადასტურებს კომპანიის შედეგები. როგორც კომპანიების წარმომადგენლები ამბობენ, არსებული საექსპორტო კონტრაქტების შენარჩუნებასთან ერთად - რიგ შემთხვევაში ახალ ქვეყნებთან დაკონტრაქტებაც შეძლეს.
- გიორგი ლომთაძე - “კამპა" , ექსპორტის მენეჯერი;
- ნინო ბაშარული - “კეთილი და პატიოსანი”, მარკეტინგის მენეჯერი;
- მარიამ ქოიავა - “მაისი”, თანადამფუძნებელი;
- ივანე გოგლიძე - “კულა”, დამფუძნებელი;
- თაზო კაკუშაძე - “ხილარი”, დირექტორი;
- გოჩა ღვინეფაძე - “ალალი”, დამფუძნებელი;