მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

"ოცნებამ" რეკლამებზე 5.3 მლნ დახარჯა, "ლელომ" - 536 ათასი, გახარიამ - 336 ათასი, ენმ-მ - 66 ათასი

61557d87439a7
შოთა ტყეშელაშვილი
30.09.21 14:19
898
პოლიტიკურმა პარტიებმა სახელმწიფო აუდიტის სამსახურს 2-აგვისტო 12 სექტემბრის პერიოდის დეკლარაციები წარუდგინეს. დოკუმენტების თანახმად, აღნიშნულ დროში ყველაზე მეტი თანხა რეკლამებზე “ქართულმა ოცნებამ” დახარჯა. დეკლარაციების მიხედვით, პარტიამ ფეისბუქ “ბუსტზე”, სატელევიზიო და ონლაინ რეკლამებზე, ასევე ქვეყნის მასშტაბით 1000-მდე ბილბორდზე 5.3 მილიონი ლარი დახარჯა.

დეკლარაციების თანახმად, "ქართულ ოცნებაზე" მთლიანი სარეკლამო ხარჯების ⅔-ზე მეტი მოდიოდა.

"ქართული ოცნება" - 5,299,365 ლარი;
"ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა" - 65,950 ლარი;
"ლელო" - 535,967 ლარი;
"საქართველოსთვის" - 336,566 ლარი;
"ევროპული საქართველო" - 72,498 ლარი;
"სტრატეგია აღმაშენებლი/მესამე ძალ"ა - 37,626 ლარი;
"დროა!" - 8,121 ლარი.

დეკლარაციების თანახმად, ოპოზიციური პარტიები ტელევიზიების მეშვეობით ძირითადად უფასო პოლიტიკური რეკლამებით სარგებლობენ, ხოლო ფასიანი სატელევზიო რეკლამებისთვის კი ყველაზე დიდი თანხა “ქართულმა ოცნებამ” დახარჯა.

გამოიწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღე დღის მთავარი სიახლეები