თიბისისმ მთავარი მისიის შესასრულებლად ადამიანების ცხოვრების გამარტივებისათვის 6 ვის წინ ორგანიზაციულ სტრუქტურაში ცვლილებები დაიწყო და მომხმარებლის გამოცდილების და მარკეტინგის გუნდები გააერთიანა რითიც ბრენდის გამოცდილების მიმართულება შეიქმნა.
ის რომ თიბისის განვითარების მთავარ იდეას უწყვეტი ციკლი წარმოადგენს, რომელიც მომხმარებლის აზრის მოსმენით იწყება ამ სტუდიაშიც არაერთხელ მოგვისმენია და საქმითაც ბევრჯერ დაუმტკიცებიათ. უკუკავშირის მიხედვით იქმნება ახალი პროდუქტი თუ სერვისი, ან უმჯობესდება არსებული. ამ ჯაჭვის მეშვეობით მომხმარებელი თიბისის ბრენდის თანაშემოქმედი ხდება. შენთან ერთად ვქმნით თიბისის - სწორედ ეს არის ახალი საკომუნიკაციო კამპანიის გზავნილიც, სადაც ჩანს, რა როლი აქვთ მომხმარებლებს და თიბისის თანამშრომლებს ერთად ახალი იდეების განხორციელებაში?
სტუმარი: ნუკა შევარდნაძე - თიბისის ბრენდის გამოცდილების კომუნიკაციის ლიდერი;