ავტომობილების რეექსპორტის მიმართულებით სიტუაცია შეიცვალა. როგორც ქართველი ავტოიმპორტიორები აცხადებენ, ერთი მხრივ გამოუცდელი ავტოდილერების და მეორე მხრივ, ყირგიზი და ყაზახი დილერების გამო ადგილობრივ ბიზნესს რეალიზაციის პრობლემები ექმნება. მათივე შეფასებით, თუ ასე გაგრძელდა, შესაძლოა, შუა აზიელებმა ქართული ბაზრის მონოპოლიზება მოახდინონ. პრობლემა მსხვილ და წვრილ ავტოიმპორტიორებს თანაბრად ეხება. ცვლილება აისახა მანქანების საბაზრო ღირებულებაშიც.
სტუმარი: ლაშა დარბაისელი - ავტოიმპორტიორთა ასოციაციის თავმჯდომარე