პანდემიამ ქაღალდისა და მუყაოს პროდუქციის მწარმოებელ უმსხვილეს ქართულ კომპანია ,,გრინპაკს“ პრობლემა შეუქმნა. ჩინეთიდან ლოგისტიკის კატასტროფული გაძვირების შემდეგ კომპანიამ აქცენტი თურქულ ბაზარზე აიღო, თუმცა მდგომარეობას ვერც ამან უშველა. როგორც ,,გრინპაკის“ დამფუძნებელი, ბიზნესმენი პაატა აბრამია ,,კომერსანტთან“ ამბობს, ადგილზეც პრობლემას ქმნის სავალუტო რყევები და კადრების დეფიციტი, რა პირობებში ბიზნესი რეალურად ვერ ვითარდება.
სტუმარი: სალომე ქარელი - "გრინპაკი", მარკეტინგის სამსახურის უფროსი