როგორი იყო 2022 წელი სუპერმარკეტების სექტორისთვის?
BM.GE
24.01.23 09:48
• 248
საქართველოში ქსელური სუპერმარკეტების რაოდენობა ყოველწლიურად იზრდება– ამ პროცესის შედეგად, ბაზარზე უკვე წარმატებით დამკვიდრდნენ ერთმანეთისგან საკმაოდ განსხვავებული ბიზნესმოდელების ქსელები. ზოგიერთი მათგანი მეტ ყურადღებას სარეალიზაციო პროდუქციის ფართო არჩევანზე ამახვილებს, ზოგიც – მიმზიდველ ფასსა და ქსელის სწრაფ ექსპანსიაზე. Როგორ აფასებენ 2022 წელს საქართველოში ქსელური სუპერმარკეტების წარმომადგენლები და რა გეგმები აქვთ მათ 2023 წელს?