თიბისიმ ბიზნესის მხარდაჭერის მიზნით, მცირე და საშუალო ბიზნესისათვის შეხვედრების სერია დაიწყო, რომელიც თვეში ერთხელ ხუთშაბათობით გაიმართება. „ხუთშაბათის შეხვედრები“ თიბისიმ marketer.ge-სა და VISA-სთან პარტნიორობით წამოიწყო.
შეხვედრების მიზანია სხვადასხვა ინდუსტრიის შიგნით მიმდინარე პროცესების განხილვა და ბაზარზე არსებული მოთამაშეების განსხვავებული სტრატეგიების წარმოჩენა. შეხვედრებზე კონკრეტულ ინდუსტრიაში სხვადასხვა კომპანიის წარმომადგენლები მათ მიდგომებზე იმსჯელებენ ბიზნესის მართვის ისეთ საკითხებთან დაკავშირებით, როგორიცაა მარკეტინგი, მართვის სტილი, თანამშრომლებთან და მომხმარებელთან ურთიერთობა და ა.შ.
სერიის პირველი შეხვედრა 5 ოქტომბერს ჩატარდა და მასში 4 ქართული სარეკლამო სააგენტოს წარმომადგენელი მონაწილეობდა: გიორგი ავალიანი (Holy Motors), კოკა ქამუშაძე (Playmakers), ლევან ლეფსვერიძე (Leavingstone) და ეკა ყიფიანი (JWT Metro). მონაწილეებმა განიხილეს მათი კომპანიების ხედვები, მართვის სტილი, კლიენტებთან ურთიერთობები და განსხვავებები, რაც ორგანიზაციებს გამორჩეულს ხდის.
შეხვედრებზე დასწრება წინასწარი რეგისტრაციითაა შესაძლებელი.