ველი ორი წლის გახდა. ი-კომერს პლატფორმებისთვის განსაკუთრებით ცხელ სეზონზე დაბადების დღე მისი დაარსებიდან და ბაზარზე გამოჩენისთანავე ამბიციის მასშტაბებზე და გეგმებზე 2 წლის წინაც ბევრს ამბობდა.
ეს დრო ყველა წინასწარ გაწერილი მიზნის მისაღწევად საკმარისი არ არის, თუმცა კომპანიის საჯარო დაპირებებს და სიახლეებს თუ გადავხედავთ ნაბიჯ ნაბიჯ მიყოლილ გზაზე მომხმარებლისთვის საუკეთესო გამოცდილების შექმნისთვის არაერთ პროექტს და უცვლელად ხარისხიან მომსახურებაზე ამბებს ყველაზე სკეპტიკურებიც ვერ აუვლიან გვერდს.
ამ ვარაუდის საფუძველი ანოვას კვლევის შედეგებიც შეიძლება იყოს, რომლის მიხედვითაც ველის ქართულ იქომერს პლატფორმებს შორის ყველაზე დიდი (29%) სამომხმარებლო წილი უკავია და ამავე მონაცემებში NPS( ენ პი სის) - 89 ქულიანი შეფასება აქვს. 2 წელში შეგროვებულ ჯილდოებზე და რაც მთავარია მომხმარებლის დამოკიდებულებაზე?
სტუმარი: გიორგი ბერეჩიკიძე - "ველისთორის" ციფრული მარკეტინგის ხელმძღვანელი;