მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდების რეიტინგი

big tech

ბრენდის ღირებულება ნებისმიერი კომპანიის არამატერიალური აქტივების მნიშვნელოვანი ნაწილია. პატენტებისა და ბრენდების სახელების მსგავსი არამატერიალური აქტივები კომპანიის საერთო საბაზრო ღირებულებაზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს. საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-ის უახლესი კვლევის თანახმად, მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდს ჯამურად 5 ტრილიონი დოლარის ღირებულება აქვს.

ბრენდის ღირებულებით პირველ ადგილს რეიტინგში 516.6 მილიარდი დოლარით Apple იკავებს. აღსანიშნავია ისიც, რომ ამერიკული ტექნოლოგიური გიგანტის ღირებულება ერთწლიან ჭრილში 73%-ით გაიზარდა. Brand Finance-ის მიერ გამოკითხულების 50%-ის მოსაზრებით, მართალია კომპანიის მიერ შექმნილი პროდუქტები ძვირია, თუმცა, ხარისხის გათვალისწინებით, ამ ფასის გადახდა ნამდვილად უღირთ.

ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდების რეიტინგი ასე გამოიყურება:

1. Apple - $516.6 მლრდ
2. Microsoft - $340.4 მლრდ
3. Google - $333.4 მლრდ
4. Amazon - $308.9 მლრდ
5. Samsung - $99.4 მლრდ
6. Walmart - $96.8 მლრდ
7. TikTok - $84.2 მლრდ
8. Facebook - $75.7 მლრდ
9. Deutsche Telekom - $73.3 მლრდ
10. ICBC - $71.8 მლრდ

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები