კორპორაციის ინფორმაციით, 2021 წლის პირველი 4 თვის განმავლობაში ბაქო-თბილისი-ჯეიჰანის მილსადენში გატარებული ნავთობის მოცულობამ 9.1 მილიონი ტონა შეადგინა. ბაქო-სუფსის მილსადენის მიერ გატარებული ნავთობის მოცულობა ამავე პერიოდში 1.1 მილიონ ტონას შეადგენდა. ამჟამინდელი ფასით ამ ნავთობის საბაზრო ღირებულება $5.3 მილიარდი დოლარია.
2020 წელს ბაქო-თბილისი-ჯეიჰანის მილსადენის დატვირთვა 11.5%-ით შემცირდა და 27.6 მილიონი ტონა შეადგინა. ეს ნავთობის სატრანზიტო მოცულობის ბოლო 10 წლის მინიმუმს წარმოადგენდა.
ბაქო-თბილისი-ჯეიჰანის მილსადენი 2006 წელს გაიხსნა. მას შემდეგ მისი დატვირთვა ყველაზე მაღალი 2010 წელს იყო და 38.4 მილიონ ტონას შეადგენდა.
ბაქო-თბილისი-ჯეიჰანის მილსადენისგან განსხვავებით, მზარდია შაჰ-დენიზის (სამხრეთ კავკასიის მილსადენების) დატვირთვა. ნავთობისა და გაზის კორპორაციის მიხედვით, 2020 წელს ამ მილსადენების მიერ გატარებული ბუნებრივი აირის მოცულობა 21%-ით გაიზარდა და მან 11.1 მილიარდ კუბურ მეტრს მიაღწია.
შაჰ-დენიზის გაზსადენის სისტემა (SCP) უკავშირდება ტრანს-ანატოლიის გაზსადენს TANAP-ს, რომელიც თავის მხრივ დაუკავშირდება ტრანს-ადრიატიკის გაზსადენს (TAP) დასავლეთ თურქეთის საზღვარზე. ტრანს-ადრიატიკის გაზსადენი კვეთს საბერძნეთსა და ალბანეთს, საიდანაც იგი ადრიატიკის ზღვის ფსკერზე მდებარე მილსადენით სამხრეთ იტალიისაკენ მიედინება.
რუსეთის ფედერაციისა და სომხეთის დამაკავშირებელი მაგისტრალური გაზსადენის (ჩრდილოეთი სამხრეთის მილსადენის) დატვირთვა 2020 წელს უცვლელი დარჩა და 2.2 მილიარდი კუბური მეტრი შეადგინა. ამ მილსადენზე არის დამოკიდებული სომხეთის მოსახლეობისა და სომხეთის თბოსადგურების გაზმომარაგება.