14.სექტემბერი .2019 10:00

რა თანხას დახარჯავს ღვინის ეროვნული სააგენტო 2020 წელს სამიზნე ბაზრებზე

views 227
უკან

ღვინის ეროვნული სააგენტო 2020 წელს მარკეტინგული ღონისძიებებისთვის დაახლოებით 9 მილიონ ლარს დახარჯავს. ამის შესახებ BM.GE-ს სააგენტოს თავმჯდომარემ ლევან მეხუზლამ განუცხადა.

აღსანიშნავია, რომ მიმდინარე წელთან შედარებით, ამ მიმართულებით სააგენტოს ბიუჯეტი თითქმის 1.5 მილიონი ლარით გაიზრდება.

"ციფრები ჯერ კიდევ ზუსტდება, თუმცა ჩვენი მარკეტინგული ბიუჯეტი მომავალ წელს დაახლოებით 9 მილიონი ლარის ფარგლებში იქნება.

ღვინის იმპორტიორი ქვეყნები შეზღუდული რაოდენობით არის. ძირითადად ყველა ქვეყანასთან უკვე ვმუშაობთ, თუმცა შეიძლება, მეტი აქცენტი გაკეთდეს სკანდინავიის ქვეყნებზე, სადაც აქამდე სპონტანურად ხდება ღონისძიებების დაგეგმვა. ასევე ვაპირებთ სტრატეგიულად ვიმუშაოთ გერმანიაზეც - ეს იმ ქვეყნების გარდა, რომელთა ბაზრებზე ისედაც ვმუშაობთ", - განაცხადა ლევან მეხუზლამ. 

რაც შეეხება რუსეთის ბაზარს, ღვინის ეროვნული სააგენტოს თავმჯდომარის განმარტებით, ამ კუთხით მარკეტინგული აქტივობებისთვის უწყება თანხის დახარჯვას არ აპირებს.

"რუსეთსა და პოსტსაბჭოთა სივრცეში, გარდა ბალტიისპირეთის ქვეყნებისა, ბოლო ოთხი-ხუთი წელია, საერთოდ არ გვქონია არანაირი მარკეტინგული აქტივობა და ჩვენი მხრიდან არც იგეგმება", - აღნიშნა მან.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა