რუსეთ-უკრაინის ომის დაწყების შემდეგ, გლობალური სატრანსპორტო-ლოგისტიკური ინდუსტრია თავდაყირა დადგა. ვითარება განსაკუთრებით რადიკალურად შეიცვალა „შუა დერეფნის“ ქვეყნებში, მათ შორის, საქართველოში. საერთაშორისო სანქციების გამო, რუსეთის გავლით სატრანზიტო გზის პარალიზებამ „შუა დერეფანზე“ ზეწოლის მკვეთრი ზრდა გამოიწვია, გაზრდილი ტვირთბრუნვისთვის არასათანადოდ მომზადებული ინფრასტრუქტურა კი სატრანსპორტო კოლაფსის წინაშე აღმოჩნდა.
გაზრდილი ტვირთბრუნვა ლოგისტიკური სირთულეების გარდა, ქვეყნისთვის შემოსავლების ზრდასაც გულისხმობს, შესაბამისად, რეგიონის ყველა სახელმწიფოს ინტერესშია, რომ გაზრდილი ტვირთბრუნვა „შუა დერეფანში“ სამომავლოდაც შენარჩუნდეს, მათ შორის, რუსეთ-უკრაინის ომის დასრულების შემდეგაც.
Pace Group-ის შვილობილი კომპანიის, Transford-ის აღმასრულებელი დირექტორი ვასილ მაზიაშვილი „საქმიანი დილის“ ეთერში აღნიშნავს, რომ მდგრადი ბიზნესგარემოს შესაქმნელად სატრანსპორტო ჯაჭვში ჩართული ყოველი აქტორის მხრიდან შესაბამისი ძალისხმევის გაწევა და ინვესტიციების განხორციელებაა აუცილებელი, რათა „შუა დერეფნის“ მომხმარებლებმა ქართული პორტებითა და სატრანსპორტო გზებით სარგებლობა რუსეთის გზის აღდგენის შემდეგაც აქტიურად გააგრძელონ.
„აუცილებლად უნდა შევქმნათ კარგი სერვისი, რაც იმას გულისხმობს, რომ ნებისმიერი კლიენტი, რომელიც ჩვენი კორიდორით ისარგებლებს, უნდა დარჩეს მომსახურებით კმაყოფილი და მას უნდა გაუჩნდეს სურვილი, რომ თანამშრომლობა მომავალშიც გააგრძელოს“, - აცხადებს ვასილ მაზიაშვილი.
Transford-ის ხელმძღვანელის განმარტებით, „შუა დერეფნის“ გასავითარებლად მხოლოდ ქართული მხარის და, მათ შორის, Pace Group-ის ძალისხმევა არ იქნება საკმარისი, რადგან სატრანსპორტო ინდუსტრიის მონაწილეები ერთმანეთზე ჯაჭვურად არიან დაკავშირებულნი, შესაბამისად, სერვისების გამართულობა და მაღალი გამტარუნარიანობა „შუა დერეფნის“ მონაწილე სხვა სახელმწიფოებმაც უნდა უზრუნველყონ. ვასილ მაზიაშვილმა განსაკუთრებით ხაზი გაუსვა რკინიგზისა და საბორნე სისტემების გამართული მუშაობის მნიშვნელობას.
რაც შეეხება იმას, თუ რას აკეთებს თავად Pace Group-ი „შუა დერეფნის“ გასავითარებლად - კომპანიამ უკვე გახსნა 260 მეტრის სიგრძისა და 13 მეტრი სიღრმის ნავმისადგომი. გარდა ამისა, კომპანია ახალი ნავმისადგომის მშენებლობასაც გეგმავს, რომლის ინვესტიციაც 50 მლნ დოლარი იქნება. სწორედ ამ ორი ზემოხსენებული ნავმისადგომის საშუალებით Pace Group-ის ტვირთბრუნვა დამატებით 2.5-2.7 მილიონი ტონით გაიზრდება. ჯგუფის მიერ განხორციელებული ინვესტიცია კი $170 მილიონს გადააჭარბებს.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
რუსეთის გარდა, რომელ ქვეყნებთან აქვს საქართველოს 1-წლიანი უვიზო რეჟიმი? - სია
გიორგი კაკაურიძის თქმით, შესაძლოა, გარკვეულ თვეებში დეფლაცია დაფიქსირდეს
საქართველოში მოქმედი 15 ბანკიდან ორი ზარალზეა
საავტომობილო გზების დეპარტამენტი რიკოთის მაგისტრალის მშენებლობის შესახებ განცხადებას ავრცელებს
როდის აღდგება მოძრაობა რიკოთის გზაზე? - განმარტება
ლარი ზედმეტადაა გამყარებული - TBC Capital
გურამ ბაღდოშვილი ბაკურიანში რესტორანს ხურავს - მიზეზი
ტექინსპექტირების ცენტრის თანამშრომელი დააკავეს
ემიგრაციიდან საქართველოში დაბრუნებულებს პროექტებს დაუფინანსებენ - განცხადებების მიღება გრძელდება
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი