10.მარტი .2020 15:39

თიბისი მომხმარებელს დისტანციური მომსახურებით სარგებლობას ურჩევს

views 334
უკან

თიბისი მომხმარებლებს ურჩევს, დისტანციურად შეასრულონ საბანკო ოპერაციები.


თიბისის ტრანზაქციების 95% ფილიალში მისვლის გარეშე ხორციელდება. შესაბამისად, ბანკს აქვს რესურსი მომხმარებელს ონლაინარხების საშუალებით სრულყოფილი მომსახურება გაუწიოს.


თიბისის დისტანციური არხების - მობაილ და ინტერნეტბანკის დახმარებით შესაძლებელია სწრაფად და მარტივად შემდეგი ტრანზაქციების განხორციელება:


-თანხის გადარიცხვა ანგარიშის ან მობილურის ნომრით;

- კომუნალური გადასახადების გადახდა სახლიდან გაუსვლელად;

- საბანკო ბარათის შეკვეთა ან განახლება და ნაღდი ფულის გამოყენების გარეშე გადახდა;

- ბარათის პინ-კოდის აღდგენა;

- ბარათის დაბლოკვა ან ბლოკის მოხსნა;

- საპატრულო და პარკინგის ჯარიმების გადახდა;

- უცხოურ ვალუტაში თანხის კონვერტირება საუკეთესო კურსით;

- სესხის აღება ან დეპოზიტის გახსნა.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა