სამოსისა და აქსესუარების გაყიდვების ქართული პლატფორმა Phubber-ი ავთენტიფიკაციის ჰაბის გაკეთებას გეგმავს, ამის შესახებ კომპანიის თანადამფუძნებელმა ანანო დოლაბერიძემ გადაცემა „ქალების ნარატივში“ სტუმრობისას განაცხადა.
„გვინდა გლობალურად მოვემსახუროთ ყველა ქვეყანას, ვგეგმავთ ჰაბის გაკეთებას საქართველოში, რომლის ფარგლებშიც, არა მხოლოდ Phubber-ი , არამედ კომპანია, რომელიც იქნება ავთენტიფიკაციის,მოემსახურება საერთაშორისო ბაზარზე ნებისმიერ ადამიანს, რომელსაც დააინტერესებს მისი ნივთი ორიგინალია თუ არა, ამ პროექტზე აქტიურად ვმუშაობთ და გვინდა ავთენტიფიკაციის ჰაბი შემოდგომისთვის ჩავუშვათ ბაზარზე“ - განმარტა მან.
ამასთან, სამომავლო გეგმებზე საუბრისას, დამფუძნებელი ამბობს, რომ სომხეთსა და აზერბაიჯანში Phubber-ი აპრილიდან ამოქმედდება.
„საწყის ეტაპზე, ვინაიდან კონკურენტი არ გვყავს,რეგიონული გეზი გვაქვს აღებული, გვინდა რეგიონში გავხდეთ წარმატებულები, შემდეგ კი შევუერთდეთ საერთაშორისო და გლობალურ პლატფორმებს. ბაქოში, ერთ-ერთ მთავარ ქუჩაზე შოურუმს გავხსნით, სომხეთში, ჯერ-ჯერობით, როგორც ონლაინ პლატფორმა, ისე შევალთ, სამომავლოდ განიხილება ბულგარეთისა და რუმინეთის ბაზრებიც“, - აღნიშნა მან.
გარდა ამისა, კომპანიის დამფუძნებელმა აღნიშნა, რომ Phubber-ი ორიენტირებულია ქართველი ადამიანების დასაქმებაზე.
„სხვადასხვა გამოცდილების მიღების შემდეგ მივხვდით, რომ გვაქვს იმის რესურსი, დავასაქმოთ ბევრი ქართველი ადამიანი და გლობალურად ვამუშაოთ თანამშრომლები, შესაბამისად, დიზაინის, მარკეტინგის, ტექნოლოგიური მიმართულებისა და ავთენტიფიკაციის მიმართულებით საქართველო მოემსახურება ყველა ქვეყანას, სადაც კომპანია გავა“, - თქვა მან.
სირთულეებზე საუბრისას, ანანო დოლაბერიძე განმარტავს, რომ ყველაზე დიდი გამოწვევა კომპანიისთვის რუსეთ-უკრაინის ომი იყო.
„ჩვენ 7-8 თვე ვმუშაობდით უკრაინაში გასვლაზე, გვყავდა ადგილობრივი გუნდი და გვქონდა შეხება უკრაინელ ადამიანებთან, ეს პერიოდი ჩვენთვის, როგორც ყველა ქართველისთვის, ძალიან სტრესული იყო. Phubber-ი უკრაინაში ისევ არის, მაგრამ ვხვდებით, არ არის იმის მზაობა, ვინმემ რამე შეიძინოს, ჩვენ უკრაინის ბაზარს ვუყურებთ ისე, როგორც მოწოდების მარკეტს, ჩვენი მთავარი მიზანია მათი პროდუქტი გავყიდოთ და მათ ისე დავეხმაროთ, როგორც შეგვიძლია, სწორედ ამიტომ, შევიმუშავეთ ახალი გეგმა და დავიწყეთ საერთაშორისო გაყიდვები, უკრაინიდან ჩამოგვაქვს ნივთები და ვყიდით, ეს პროექტი ძალიან წარმატებული აღმოჩნდა და 200-ზე მეტი უკრაინელი ბრენდი და დიზაინერი დარეგისტრირდა“ - დასძინა მან.
ცნობისთვის, Phubber-ი 2019 წელს გაეშვა და საქართველოში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ყველაზე დიდი ონლაინმაღაზიაა, კომპანიას მხოლოდ საქართველოდან 200,000 რეგისტრირებული მომხმარებელი ჰყავს. დღეს პლატფორმაზე 800-ზე მეტი დიზაინერი და ბრენდია წარმოდგენილი.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
რუსეთის გარდა, რომელ ქვეყნებთან აქვს საქართველოს 1-წლიანი უვიზო რეჟიმი? - სია
გიორგი კაკაურიძის თქმით, შესაძლოა, გარკვეულ თვეებში დეფლაცია დაფიქსირდეს
საქართველოში მოქმედი 15 ბანკიდან ორი ზარალზეა
საავტომობილო გზების დეპარტამენტი რიკოთის მაგისტრალის მშენებლობის შესახებ განცხადებას ავრცელებს
როდის აღდგება მოძრაობა რიკოთის გზაზე? - განმარტება
ლარი ზედმეტადაა გამყარებული - TBC Capital
გურამ ბაღდოშვილი ბაკურიანში რესტორანს ხურავს - მიზეზი
ტექინსპექტირების ცენტრის თანამშრომელი დააკავეს
ემიგრაციიდან საქართველოში დაბრუნებულებს პროექტებს დაუფინანსებენ - განცხადებების მიღება გრძელდება
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი