მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

დასავლეთ საქართველოში სუპერმარკეტების ქსელები უფრო ფართოდ არის წარმოდგენილი, ვიდრე აღმოსავლეთში - TBC Capital

სუპერმარკეტი

აღმოსავლეთ საქართველოში ქსელური სუპერმარკეტების გავრცელება და მათი წილი სწრაფად მოხმარებადი საქონლით ვაჭრობის სექტორში უფრო დაბალია, ვიდრე დასავლეთ საქართველოში - ამის შესახებ TBC Capital-ის მიერ მომზადებული მიმოხილვიდან ირკვევა.

მიმოხილვის თანახმად, თბილისში ქსელური სუპერმარკეტების წილი სექტორის მთლიან გაყიდვებში 57%-ს შეადგენს, დასავლეთ საქართველოში ის 39%-ია, ხოლო აღმოსავლეთ საქართველოში 18%.

TBC Capital-ის თანახმად, მთლიანად ეროვნული მასშტაბით გაყიდვების მოცულობით სექტორის უმსხვილესი მოთამაშე არის "ნიკორა" რომლის წილიც ორგანიზებული ბაზრის სეგმენტზე 18.9%-ს შეადგენს, მეორე პოზიცია უჭირავს ორ ნაბიჯს 18.8%-იანი წილით, ხოლო მესამე პოზიცია კარფურს 13.6%-ით.

2024 წლის მაისის მდგომარეობით საქართველოში მოქმედი სუპერმარკეტების ქსელების რეიტინგი - TBC Capital-ის თანახმად ასე ნაწილდება:

  1. ნიკორა - 18.9%;
  2. ორი ნაბიჯი - 18.8%;
  3. კარფური - 13.6%;
  4. სპარი - 13%;
  5. მაგნიტი - 9.7%;
  6. დეილი - 4.8%;
  7. აგროჰაბი - 4.4%;
  8. გუდვილი - 4%;
  9. გვირილა - 2.9%;
  10. უნივერსამი - 2.8%;
  11. ფრესკო - 2.1%;
  12. ექსპრეს ქსელი - 1.4%;
  13. ზღაპარი - 1.4%;
  14. მადაგონი - 1.2%;
  15. ევროპროდუქტი - 1.2%;
  16. სმარტი - 0.8%.

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები