თუმცა, მიუხედავად იმისა, რომ ელექტრომობილები ბოლო წლებში განსაკუთრებით პოპულარული ხდება, როგორც ტექნოლოგიურად, ასევე სახელმწიფოების მიერ დაწესებული შეღავათების გამო, მათი გამოყენების მაჩვენებელი სხვადასხვა ქვეყნებში არათანაბარია. კვლევითი ორგანიზაციის, LMC Automotive-ის ინფორმაციით, ელექტრომობილებზე ევროპაში გაყიდული ავტომობილების 11% მოდის, ხოლო ამერიკის შეერთებულ შტატებში ელექტრომობილების წილი საკმაოდ მწირია.
ცხადია, ამას ვერ ვიტყვით ჩინეთზე, სადაც მალე, დადგება მომენტი, როცა ახალი მანქანების უმეტესობა პლაგ-ინ ჰიბრიდის ტიპის ელექტრომობილი იქნება. გასულ წელს, ელექტრომობილებმა ჩინეთში გაყიდული მანქანების 19% შეადგინა. „გასულ წელს, ჩინეთში გაყიდული ყველა ჩვენი ავტომობილიდან მეოთხე - პლაგ-ინ ჰიბრიდი იყო და წელს, ეს ყოველი მესამე მანქანა იქნება“, - განაცხადა Volkswagen-ის ჩინური ბაზრის ოპერაციების ხელმძღვანელი, რალფ ბრანდსტატერი. „გარდატეხის წერტილამდე ჯერ არ მივსულვართ, მაგრამ გვჯერა, რომ მას 2025-დან 2030 წლამდე შუალედში მივაღწევთ.
ევროპის უდიდესი ავტომწარმოებლის, გერმანული Volkswagen-ის გარდა ელექტრომობილების გაყიდვების მზარდ მაჩვენებელს აფიქსირებენ სხვა ავტომწარმოებლებიც - Ford-ის, Mercedes-Benz Group-ისა და BMW-ის შეფასებით, მათი გაყიდვები, გასულ წელს, გაორმაგდა.