„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უმსხვილესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ეკომეგობრულ დღეს აღნიშნავს.
ფრანგული ბრენდისთვის ერთ-ერთ პრიორიტეტს წარმოადგენს მდგარდი განვითარება და ეკოლოგიაზე ზრუნვა, რასაც ხაზს უსვამს ბრენდის მიერ არაერთი გარემოსდაცვითი კამპანიისა და სიახლეების დანერგვა, მათ შორის მრავალჯერადი ჩანთების და ელექტრონული ქვითრების შესაძლებლობა.
„კარფური“ მრავალი წელია რეალურ ნაბიჯებს დგამს გარემოს დაცვით საკითხებში პოლიეთილენის პარკების გამოყენების შემცირებითა და მრავალჯერადი ჩანთების დანერგვით. სხვადასხვა გარემოსდაცვითი კამპანიებისა და მომხმარებლების წახალისების შედეგად, ცელოფნის პარკების გამოყენება კარფურში 80%-ით შემცირდა, ხოლო მრავალჯერადი გამოყენების ჩანთების მოხმარება 120% -ით გაიზარდა.
„კარფური“ მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომლის მიზანია გაზარდოს მომხმარებელთა კმაყოფილება ყველა მიმართულებით და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები, ყველასათვის ყოველდღე.
(რ)