მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

საქართველოს სუპერმარკეტების ქსელების რეიტინგი შემოსავლების მიხედვით

სუპერმარკეტი ინფლაცია მაღაზია

TBC Capital-ი FMCG სექტორის, ანუ სწრაფად მოხმარებადი საქონლით ვაჭრობის სექტორის მიმოხილვას აქვეყნებს, რომელიც ბაზრის წამყვანი მოთამაშეების პოზიციების შესახებაც მოიცავს ინფორმაციას. TBC Capital-ის შეფასებით, 2024 წლის მაისის მდგომარეობით, ბაზრის მთავარ მოთამაშე კვლავ ნიკორაა, რომლის წილიც ორგანიზებული ბაზრის სეგმენტზე 18.9%-ს შეადგენს, მეორე პოზიცია უჭირავს ორ ნაბიჯს 18.8%-იანი წილით, ხოლო მესამე პოზიცია კარფურს 13.6%-ით.

2024 წლის მაისის მდგომარეობით საქართველოში მოქმედი სუპერმარკეტების ქსელების რეიტინგი - TBC Capital-ის თანახმად ასე ნაწილდება:

  1. ნიკორა - 18.9%;
  2. ორი ნაბიჯი - 18.8%;
  3. კარფური - 13.6%;
  4. სპარი - 13%;
  5. მაგნიტი - 9.7%;
  6. დეილი - 4.8%;
  7. აგროჰაბი - 4.4%;
  8. გუდვილი - 4%;
  9. გვირილა - 2.9%;
  10. უნივერსამი - 2.8%;
  11. ფრესკო - 2.1%;
  12. ექსპრეს ქსელი - 1.4%;
  13. ზღაპარი - 1.4%;
  14. მადაგონი - 1.2%;
  15. ევროპროდუქტი - 1.2%;
  16. სმარტი - 0.8%.

TBC Capital-ის მიმოხილვის თანახმად, თბილისის ბაზარზე ორგანიზებული ქსელების გაყიდვები მთლიანად სწრაფად მოხმარებადი საქონლით ვაჭრობის სექტორის 57%-ს შეადგენს, შესაბამისად სუპერმარკეტების ყველაზე მაღალი კონცენტრაცია დედაქალაქშია. დასავლეთ საქართველოში ორგანიზებული (ქსელური სექტორის) წილია 39%, ხოლო აღმოსავლეთ საქართველოში 18%.

გამოწერეთ ჩვენი სიახლეები

მიიღეთ დღის მთავარი სიახლეები