Mercedes-Benz-ის ახალი ავტომობილების მულტიმედია სოციალური ქსელით აღიჭურვება. რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, ეს სოციალური ქსელი TikTok-ია, რომლის პოპულარობაც უკვე წლებია რეკორდული ტემპით იზრდება.
Mercedes-ის ახალ მოდელებს დიდი ზომის ეკრანები ექნებათ, სადაც მგზავრები სასურველი კონტენტის ხილვას მგზავრობის პროცესშიც მარტივად შეძლებენ.
უსაფრთხოების გამო, TikTok-ის ჩართვა მხოლოდ ავტომობილის უძრაობისას იქნება შესაძლებელი. გარდა სოციალური ქსელისა, Mercedes-ის ახალი მულტიმედიას კომპიუტერული თამაშებიც და Zoom-იც დამატება, რათა ვიდეოკონფერენციებზე დასწრება პირდაპირ ავტომობილიდან გახდეს შესაძლებელი.