სეულის მონაცემთა დაცვის სააგენტოს ინფორმაციით, Facebook-ის მფლობელი Meta $15 მილიონით დაჯარიმდა, რადგან კომპანია მომხმარებლის განსაკუთრებით საფრთხილო ინფორმაციას პლატფორმაზე რეკლამის განთავსების მსურველებს სამართლებრივი საფუძვლის გარეშე უზიარებდა - ამის შესახებ Reuters-ი იტყობინება.
მედიის ცნობით, ამერიკულმა გიგანტმა ინფორმაცია სამხრეთ კორეის 980 000 მოქალაქის შესახებ შეაგროვა - საქმე ეხება ცნობებს Facebook-ის მომხმარებელთა რელიგიის, პოლიტიკური შეხედულებებისა და სექსუალური ორიენტაციის შესახებ, მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებელს ამაზე თანხმობა არ გაუცია.
პერსონალური ინფორმაციის დაცვის კომისია აცხადებს, რომ აღნიშნული ინფორმაციით სამხრეთ კორეაში რეკლამის 4 000-მდე განმთავსებელმა ისარგებლა.
"კონკრეტულად, აღმოვაჩინეთ, რომ Meta მომხმარებელთა ქცევის ანალიზს მათ მიერ მოწონებული გვერდებისა და მათ Facebook გვერდებზე განთავსებული რეკლამების მიხედვით ახდენდა და სენსიტიურ ინფორმაციაზე დაყრდნობით არაერთი სარეკლამო თემა შექმნა", - განმარტა სააგენტომ.
ამავე დროს, Meta-მ უარი განაცხადა რამდენიმე მომხმარებლის თხოვნაზე, საკუთარ პერსონალურ ინფორმაციაზე ჰქონოდათ წვდომა. კომპანიამ ასევე ვერ შეძლო 10 სამხრეთ კორეელის ანგარიშების კიბერთავდასხმისგან დაცვა.