„თიბისი კაპიტალმა“ კვლევის მიხედვით, ქართულ ოჯახებში, ღვინო კვლავ დომინანტურ ალკოჰოლურ სასმელად რჩება.
კვლევის თანახმად, 2022 წელს საქართველოში ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების საერთო წლიურმა მოხმარებამ 23 მილიონ ლიტრს მიაღწია, რაც 12%-ით ნაკლებია წინა წლის მოხმარების მაჩვენებელთან შედარებით.
"ღვინო კვლავ რჩება დომინანტურ ალკოჰოლურ სასმელად ქართულ ოჯახებში, რომელიც 2021 წელს ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მთლიანი მოხმარების 95%-ს შეადგენს.
ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მთლიანმა ბრუნვამ 1,37 მილიარდი ლარი შეადგინა 2022 წელს, რაც 4.5%-ით აღემატება წინა წელის მაჩვენებელს. ადგილობრივი ღვინის მწარმოებლების მიერ გამომუშავებული მთლიანი შემოსავლები გაიზარდა 18%-ით(CAGR) 8 წლის განმავლობაში.
ფინანსური მაჩვენებლების ანალიზში ჩართულმა ქართულმა ღვინის კომპანიებმა, 2021 წელს 730 მილიონი ლარის შემოსავალი გამოიმუშავეს, რაც საქართველოში ღვინის მთლიანი წარმოების 75%-ს შეადგენს. მთლიანი მოგება გაანალიზებული წლების განმავლობაში ზღვრულად მცირდებოდა, რაც კომპანიების შემცირებულ მომგებიანობაზე მიუთითებს", - ნათქვამია კვლევაში.