“წელს პირველი ადგილი უკავია დაზიანებას და მომსახურების შეზღუდვასთან დაკავშირებულ საკითხებს. გასულ წელს, საჩივრები უფრო მეტად უხარისხო სატელეკომუნიკაციო მომსახურებასთან დაკავშირებით შემოდიოდა. რაც შეეხება გამოწვევებს, ჩვენი მიზანია, სატელეკომუნიკაციო სფეროში უფრო მეტი მომხმარებლის უფლება იქნას მაღალ დონეზე დაცული და სწორედ ამ მიზნით არაერთი პროექტი ხორციელდება.
რაც შეეხება საჩივრებს, ისინი უმეტესად შემოდიოდა როგორც “სილქნეტის”, ასევე “მაგთიკომის” მიმართ. ამის თაობაზე სტატისტიკური მონაცემები ანგარიშში დეტალურადაა ასახული,” - განაცხადა გვანცა ჩხეიძემ.
პრეზენტაციაზე ითქვა, რომ 2020-2021 წლებში სამსახურში შემოვიდა სულ 971 საჩივარი, მათგან 807 დაკმაყოფილდა. ამასთან, ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენმა რამდენიმე მნიშვნელოვან თემაზეც გაამახვილა ყურადღება, მათ შორის: სატელეკომუნიკაციო სფეროში საზოგადოების ცნობიერების ამაღლების საჭიროებაზე; მომხმარებელთა დროული ინფორმირების მნიშვნელობაზე; სატელეკომუნიკაციო მომსახურების ხარისხის კონტროლის აუცილებლობაზე და სხვა.