Formula 1-ის ძრავით აღჭურვილი მრავალმილიონიანი ჰიპერქარი - Mercedes-AMG ONE მსოფლიოს ყველაზე რთული და პრესტიჟული სარბოლო ტრასის ახალი მბრძანებელია.
AMG ONE-ის საჭესთან გერმანელმა მარო ენგელმა ნიურბურგრინგის ნორდშლაიფის წრე 6 წუთსა და 35 წამში გაიარა, რაც თითქმის 8 წამით ნაკლებია წინა რეკორდზე, რომელიც Porsche GT2 RS-ს ეკუთვნოდა.
სერიული წარმოების ავტომობილით "მწვანე ჯოჯოხეთად" წოდებულ სარბოლო ტრასაზე რეკორდის დამყარება ავტოინდუსტრიაში აღიარების მწვერვალად მიიჩნევა, ერთგვარ ოსკარად, რომლისთვისაც ყოველწლიურად ათობით ავტომწარმოებელი იბრძვის.
AMG ONE-ის ნახშირბადოვან-ბოჭკოვანი სხეულის ქვეშ არათუ უბრალოდ შთამბეჭდავი, არამედ პირდაპირ Formula 1-ის 6-ცილინდრიანი გული ძგერს, რომელიც 1.6-ლიტრიანი აგრეგატით, ჰიბრიდული სისტემის დახმარებით, 11,000 ბრუნზე თითქმის 1,063 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს.
ზემოხსენებული ძრავი Mercedes-AMG-ის ბოლიდ W06-ზეა დაფუძნებული, რომლითაც ლუის ჰამილტონმა და Mercedes-ის სარბოლო გუნდმა 2015 წელს Formula 1-ის ჩემპიონობა მოიპოვა.
საერთო ჯამში, აფალტერბახის ქარხნის მიერ 275 ერთეული AMG ONE-ის გამოშვებაა დაგეგმილი, თითოეული ერთეულის საწყისი ღირებულება კი 2.75 მილიონ დოლარს შეადგენს, თუმცა პერსონალური ფუნქციების დამატებასთან ერთად ჰიპერქარის ფასი საკმაოდ მარტივად სცდება 3 მილიონ დოლარს. ცხადია, ყველა ერთეული წინასწარ გაიყიდა.
AMG ONE კომპანია Mercedes-ის მანიფესტია გლობალური ავტოინდუსტრიის წინაშე, რომლითაც ეს ლეგენდარული გერმანული ბრენდი ხაზგასმით აღნიშნავს, რომ Mercedes-ს აბსოლუტური დომინაციის მოპოვება ბოლიდით არა მარტო Formula 1-ის გრან-პრიზე, არამედ "სამოქალაქო" ავტომობილით მსოფლიოს ნებისმიერ სარბოლო ტრასაზეც შეუძლია.