ამერიკული ონლიან გაყიდვების კომპანია eBay-ი საკუთარ ციფრულ სარეკლამო ბიზნესს ნორვეგიულ Adevinta-ს 9.2 მილიარდ დოლარად მიჰყიდის. ამის შესახებ ინფორმაციას მედია გამოცემა Reuters-ი ავრცელებს.
გარიგების შედეგად, eBay მიიღებს 2.5 მილიარდ აშშ დოლარს ნაღდი ფულის სახით და Adevinta-ს 540 მილიონ აქციას. აღნიშნული ტრანზაქციით, eBay-ი Adevinta-ს ყველაზე დიდი მოწილე გახდება, სადაც კომპანიას 44%-იანი წილი და 33.3%-იანი ხმის უფება ექნება.
„გარიგების საფუძველზე Adevinta გახდება ყველაზე დივერსიფიცირებული ციფრული სარეკლამო პლატფორმა“, – განაცხადა Adevinta-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა როლვ ერიკ რიშდალმა.
Adevinta-ს მფლობელობაში უკვე არის ისეთი ცნობილი ციფრული სარეკლამო პლატფორმები, როგორიც არის Leboncoin და OLX, ასევე, კომპანია ფლობს ათობით სარეკლამო პლტფორმას ევროპის, ამერიკისა და სამხრეთ აფრიკის მასშტაბით.
როგორც Reuters-ი წერს, eBay-მ აღნიშნული ციფრული სარეკლამო ბიზნესიდან 2020 წლის პირველ კვარტალში 248 მილიონი აშშ დოლარი მიიღო.