მსოფლიოში ცნობილი ბრენდი Gucci-ი ონლაინ გაყიდვების პლატფორმა Alibaba-სთან თანამშრომლობას განიხილავს. ამის შესახებ Reuters-ი წერს.
გავრცელებული ინფორმაციით, Gucci-ი Alibaba-ს გვერდზე ორ ოფიციალურ ონლაინ მაღაზიას გახსნის და ამ ნაბიჯით ეცდება ჩინურ ბაზარზე კორონავირუსის პანდემიით გამოწვეული შემცირებული გაყიდვები გაზარდოს.
ორივე კომპანია აცხადებს, რომ Gucci-ის პირველი მაღაზია Alibaba-ს საიტზე 21 დეკემბრიდან გამოჩნდება, ხოლო მეორე მაღაზია, რომელიც ფოკუსირებული იქნება სილამაზის პროდუქტებზე Alibaba-ს პლატფორმაზე 2021 წლის თებერვლიდან გამოჩნდება.
გამოცემა წერს, რომ ჩინელი მომხმარებელი უფრო მეტად იყენებს ონლაინ მაღაზიებს, ვიდრე აშშ-ში ან ევროპაში და მათი წილი ძვირადღირებული ბრენდების შეძენის თვალსაზრისით, გლობალურად დაახლოებით 35%-ს შეადგენს.
აღსანიშნავია, რომ Alibaba-ს მომხმარებელთა რიცხვი 750 მილიონს აჭარბებს.