კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2023 წლის მეორე კვარტალში, სატელევიზიო და რადიო მაუწყებლების ჯამურმა კომერციულმა სარეკლამო შემოსავალმა 23.3 მლნ ლარი შეადგინა, რაც გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 22.4%-ით გაზრდილი მაჩვენებელია.
რადიომაუწყებლების შემთხვევაში მეორე კვარტალში მიღებული სარეკლამო შემოსავალი გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 19%-ით გაიზარდა და 1.9 მილიონი ლარი შეადგინა.
სარეკლამო შემოსავლები რადიო მაუწყებლების მიხედვით ასე განაწილდა:
რადიო ჰოლდინგი ფორტუნა - 1.1 მლნ ლარი
რადიო იმედი - 151 ათასი ლარი
რადიო პალიტრა - 96.2 ათასი ლარი
რადიო ჯორჯიან თაიმსი - 82.2 ათასი ლარი
ქართული რადიო - 77.3 ათასი ლარი
სარეკლამო შემოსავალი კომერციულ რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, ტელეშოპინგსა და კომერციულ განცხადებებს მოიცავს.