დღესაც დარგობრივი ეკონომიკის და ეკონომიკური პოლიტიკის სხდომაზე ტელევიზიების სახელით განცხადება გააკეთა "TV პირველის" აღმასრულებელმა დირექტორმა ნანა აბურჯანიძემ და კანონპროექტის ინიციატორს რამდენიმე თხოვნით მიმართა - კერძოდ, რეკლამის სრულად აკრძალვის ნაცვლად დაწესდეს სარეკლამო დროის რეგულაცია და ასევე, კანონი ამოქმედდეს არა მომავალი წლის 1-ელი იანვრიდან, არამედ გონივრულ ვადაში.
„რა ქმედითი ნაბიჯების შემოთავაზება შეგიძლიათ იმ დიდი დანაკლისის ასანაზღაურებლად, რაც სარეკლამო ბაზარს აკლდება? ანუ საუბარია 20%-ზე. ამის ალტერნატივად რას გვთავაზობთ როგორც მედიას, იმისთვის, რომ არ გადავშენდეთ? რას დაეყრდნო ის გადაწყვეტილება, რომ რეკლამის შესახებ ცვლილება 30 დღეში უნდა შევიდეს ძალაში? სარეკლამო ბაზრის 20%-ით შემცირება ჩვენთვის პატარა საქმე არ არის. ვიმსჯელოთ კანონის ამოქმედების გონივრულ ვადებზე.
რაც შეეხება სარეკლამო დროის შეზღუდვას, არც ერთ შემთხვევაში არ ვემხრობით მიდგომას, რომ სპორტულ არხებზე იყოს რეკლამა და ჩვენთან არა, თუ რაღაცა რეგულაცია იქნება, ყველა არხისთვის თანაბარი უნდა იყოს. რატომ არ შეიძლება დაწესდეს დროითი შეზღუდვები? მაგალითად, 22:00 საათის შემდეგ იყოს რეკლამა ან წამახალისებელი გათამაშება ნებადართული? რატომ არ შეიძლება ვიზრუნოთ შეზღუდვების გამკაცრებაზე და არა ტოტალურ აკრძალვებზე?
რეგულაციების გამკაცრების წინააღმდეგი არ ვართ, უბრალოდ ისე არ გაკეთდეს ყველაფერი, რომ ძალიან დავზარალდეთ.
თხოვნა გვაქვს, რომ ჩვენი ინტერესი გაითვალისწინოთ“, - მიმართა აბურჯანიძემ დავით სონღულაშვილს.
თავის მხრივ, დარგობრივი ეკონომიკისა და ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტის თავმჯდომარემ, რომელიც ამავე დროს აზარტული თამაშების შეზღუდვასთან დაკავშირებით მომზადებული კანონპროექტის ერთ-ერთი ავტორი და მომხსენებელია, ნანა აბურჯანიძეს უთხრა, რომ „ყველაფერი გასაგებია და კანონპროექტის ვადებთან დაკავშირებით პოზიცია კანონპროექტზე მეორე მოსმენის დროს დაზუსტდება“.
კანონპროექტი ვრცლად