ბრენდირებული სასტუმროების პროექტებზე პანდემიამ ნეგატიურად იმოქმედა - ამის შესახებ „გალტ & თაგარტის“ ტურიზმის სექტორის განახლებულ მიმოხილვაშია აღნიშნული.
მიმოხილვაში, რომელიც საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მონაცემებს ეყრდნობა, ნათქვამია, რომ მიმდინარე წელს თბილისსა და ბათუმში სულ 7 ბრენდული სასტუმრო გაიხსნა, რომელთა ოთახების ჯამური რაოდენობა 986-ია.
თბილისი:
• პულმან აქსის თაუერსი - 220 ოთახი;
• ჰილტონ გარდენ ინი - 170 ოთახი;
• იბის ბაჯეტი - 137 ოთახი;
• რამადა ბაი ვინდჰემ - 125 ოთახი;
• რამადა ოლდ თბილისი - 107 ოთახი;
• გოლდენ ტიულიპ დიზაინი - 77 ოთახი;
ბათუმი:
• ქორთიარდ მერიოტი - 150 ოთახი.
აღსანიშნია, რომ მიმდინარე წლის 9 თვეში მაღალი და საშუალო კლასის ბრენდული სასტუმროების ოთახების რაოდენობამ საქართველოს მასშტაბით 5 456 შეადგინა. რაც შეეხება ბრენდული სასტუმროების ოთახების რეგიონების მიხედვით განაწილებას, ამ მხრივ თბილისში ოთახების ჯამური რაოდენობის 61.5% მოდის; აჭარაზე - 21.9%; გურიაზე - 4%; მცხეთა-მთიანეთზე - 4%; სამცხე ჯავახეთზე 3.9%; კახეთზე - 3.8%; იმერეთზე კი 0.8%.
„გალტ & თაგარტის“ ტურიზმის სექტორის კვლევის ავტორები იმასაც აღნიშნავენ, რომ ბევრი ბრენდირებული სასტუმროს პროექტი პანდემიის გამო შეწყდა, მაგრამ დაგეგმილი პროექტების რაოდენობა მაინც სოლიდურია. მიმოხილვაში ჩანს, რომ 2025 წლისთვის ბრენდული სასტუმროების ოთახების რაოდენობა თბილისში 5 529-მდე (დღეს არსებული 3 358 ოთახი), ბათუმში 1 962-მდე (1 195 ოთახი), ხოლო სხვა დანარჩენ რეგიონებში 2 034-მდე(903 ოთახი) უნდა გაიზარდოს.